środa, 27 kwietnia 2016

Ciekawe inspiracje z wikliny papierowej

Witam was serdecznie dzisiaj mam dla was kilka ciekawych pomysłów na dzieła z wikliny papierowej-może się zainspirujecie....


.
 jak chcecie taki zrobić piękny statek -to kurs  krok po kroku znajdziecie 


a jak się wam podobają leśne domki???
zobaczcie sami....





więcej zdjęć leśnych domków znajdziecie tutaj

a co powiecie na taką wiklinową panienkę?....


więcej zdjęć tej panny znajdziecie tutaj

zobaczcie też jakie fajne kotki znalazłam 


znalazłam także i rybkę....


kurs jak zrobić taką rybkę znajdziecie 

a co powiecie na sówkę???

więcej zdjęć tej sówki znajdziecie   tutaj

mam nadzieję,że może wam się coś spodobało,zainspirowało....
do usłyszenia ....



5 komentarze:

BEATA-BECIA
27 kwietnia 2016 18:05

Cudne domki ,ale koty są rewelacyjne :):)

Ula H.
27 kwietnia 2016 22:01

Statek to coś pięknego, ale i leśne domki są super !!! Dziękuję za tę garść inspiracji :) Pozdrawiam :)

Arleta
28 kwietnia 2016 08:40

rewelacyjne prace

Unknown
10 maja 2016 21:15

PO PROSTU PRZEPIĘKNIE, CHCIAŁA BYM MIEĆ TAKIE ZDOLNOŚCI I UMIEĆ ZROBIC TAKIE CUDNE RZECZY. POZDRAWIAM.

Unknown
28 czerwca 2016 06:56

Niesamowite rzeczy powstają z tej papierowej wikliny. Podziwiam wszystkie dziewczyny, które tak pięknie plotą. Bardzo podoba mi się domek z zielonym dachem oraz rewelacyjne koty. Pozdrawiam serdecznie