niedziela, 4 października 2015

Jesienne słoiki-lampiony


Witam wszystkich bardzo serdecznie,kolejna inspiracja na jesienną dekorację-wykonana!!
Widziałam ostatnio podobne słoiki w internecie i bardzo  mnie urzekły ,postanowiłam zrobić swoje,oczywiście troszkę po mojemu .
Wyszło naprawdę fajnie,dałam do nich wkłady na baterie,bo będą stały za oknem ,więc to trochę ułatwi mi sprawę i nie będę musiała codziennie zapalać świeczek
oczywiście ,kolory jesieni i moja ukochana miechunka-oceńcie sami.....



liść wycięłam z papieru lekko przykleiłam i cały słoik pomalowałam farbą,potem jak wyschło,odczepiłam liść i tak powstał lampion



słoiki wylądowały tutaj-w miejsce po nieładnych już surfiniach-
pozdrawiam i do usłyszenia.....

3 komentarze:

grahasil
4 października 2015 21:19

Skąd bierzesz takie pomysły, podziwiam. Lampiony ze słoików są świetne.

Villaewa77
5 października 2015 12:03

Bardzo fajny pomysl na lampioniki i swietna miechunkowa dekoracja. Pozdrawiam

Sylwia
5 października 2015 21:20

Świetny pomysł, pięknie wyglądają.Pozdrawiam