wtorek, 28 października 2014

WYCINANIE DYNI-KROK PO KROKU

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Zaczęłam już wczoraj wycinać dynie i na prośbę moich obserwatorów 
zrobiłam szybki kurs jak wyciąć  moją ulubioną dynię z szerokim uśmieszkiem
Zrobiłam oprócz zdjęć kilka krótkich filmików,bo niektóre rzeczy jest mi łatwiej pokazać niż opisać
zapraszam wszystkich zainteresowanych......



mamy taką sobie "malutką" dynię


zazwyczaj zaczynam od ogonka,ale tym razem dostanę się do środka z boku bo chcę wykorzystać ogonek jako nos


wycinamy nożem otwór przez który będziemy wybierać cały miąższ ze środka




jak miąższ mamy już wybrany,a było tego u mnie całkiem sporo,to zabieramy się za uśmiech,zaznaczamy sobie nożem kształt naszego uśmiechu i następnie ścinamy samą skórę w tym miejscu




robimy tak z całym uśmiechem



jak już jest gotowe,to robimy nacięcie przez środek całych ust


następnie drugie minimalnie pod spodem


i wyjmujemy to co wycięliśmy ,żeby była mała szczelina













i szczery uśmiech gotowy!


jeszcze tylko oczy:


nożem zaznaczamy kształt



i gotowe jeszcze tylko wkład do znicza w środek i gotowe
mam nadzieję ,z się komuś przyda pozdrawiam!!!

3 komentarze:

Edyta Lasek - Pracownia El
28 października 2014 18:02

świetny kursik ,chociaż grzebanie w dyniowej głowie jest troche przerażające:D

Karlita
29 października 2014 09:13

Świetne dyńki :-))

Annette ;-)
31 października 2014 14:54

Świetną dynię zrobiłaś, kurs na pewno się przyda.