wtorek, 13 maja 2014

LETNI WIANEK KWIATOWY NA DRZWI-kurs jak zrobić

Witam serdecznie!!
Mam dla was dzisiaj prosty sposób na stroik na drzwi,z różnych kwiatów,sztucznych  i papierowych.
Właśnie go skończyłam ,a że ja już chcę ciepła i lata to dlatego tak kwieciście.
zobaczcie sami,może wam  się spodoba...



zrobiłam kilka kwiatków z krepiny,najlepiej żeby były różne



plastikowe listeczki


różne plastikowe kwiatki


zrobiłam jeszcze z brystolu różowego takie zawijane różyczki


trochę wstążeczek



kółko ze styropianu i klej na gorąco
a dalej to już wasza inwencja-przyklejajcie jak wam się podoba


ja zaczęłam od dużych kwiatów


potem dokładałam po kolei mniejsze,ważne żeby dobrać je kolorystycznie



na dole dokleiłam moje zawijaski,i już resztę uzupełniałam po kolei




potem jeszcze listki i wstążeczki 



i gotowe....









mam nadzieję ,że się wam spodobało
pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia...

9 komentarze:

Unknown
13 maja 2014 17:21

Piękny wianek. Powieszony na drzwiach wygląda ślicznie :)
Pozdrawiam

Edyta Lasek - Pracownia El
13 maja 2014 21:11

Śliczny wianek, kurs wygląda fajnie, ale sądzę, że nie jest to takie łatwe do zrobienia na jakie wygląda, pozdrawiam

Unknown
13 maja 2014 22:05

Witam. Wianuszek piękny ale i pracochłonny. podziwiam.

Aga
14 maja 2014 10:39

Świetnie dobrane kolory więc i kompozycja ładna

Tworzyć każdy może
15 maja 2014 20:29

Śliczna kombinacja :)Ciekawy efekt końcowy :)

Barnaba Courtois
18 maja 2014 20:36

Piękne te kwiaty, dużo ładniejsze niż te kupione sztuczne :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Dorota ma kota
22 maja 2014 20:57

urocze,
moja córa powiedziałaby: - słodkie

slezna
3 czerwca 2014 11:49

fajne te kwiatuszki

Natalia Stefaniak
5 czerwca 2014 12:55

Sliczny wianek, kwiatki wyglądają uroczo :)