sobota, 1 lutego 2014

WALENTYNKOWE SERCA-SERDUSZKA Z FILCU

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Już niedługo WALENTYNKI-czyli święto wszystkich zakochanych.
A że jestem szczęśliwą mężatką już 13-ty rok to jest to również moje święto.
Wszystkiego najlepszego dla wszystkich zakochanych
-a tym samotnym-Życzę znalezienia swojej drugiej połówki-macie jeszcze 2 tygodnie-więc do roboty.
Zrobiłam dzisiaj zawieszkę z serduszek na walentynki -oczywiście z mojego ukochanego filcu.można ją zawiesić na okno,lub drzwi itp.
inne dekoracje i pomysły na walentynki znajdziecie TUTAJ
Zobaczcie sami-może wam się spodoba....

uwielbiam czerwony...


i jeszcze jedno serduszko z materiału....




mam nadzieję ,że się podobało
dziękuję kochani za wszystkie ciepłe słowa pod wcześniejszymi postami
dziękuję za to ,że nadal jesteście ze mną i zaglądacie na mojego bloga
dzięki wam to wszystko jest ma sens...
do usłyszenia...

5 komentarze:

Unknown
1 lutego 2014 11:05

Kasia! Gratuluję stażu małżeńskiego ja mam tylko o roczek więcej. Serduszka piękne :)

Unknown
1 lutego 2014 17:27

Serca naprawdę cudowne :)
Walentynkowo się zrobiło i już czuć miłość w powietrzu...
Zapraszam do mnie :
http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/
Pozdrawiam ciepło :)

Danka Witkowska
1 lutego 2014 17:28

Kasiu a TY nadal w filcu sobie robisz i to jak pięknie:)Śliczne serduszka:)

Unknown
2 lutego 2014 10:32

Serduszkowo wszędzie,ale to dobrze,bo serducha zawsze są w modzie,nie tylko na walentynki;)
Pięknie je uszyłaś,proste,ale prostota sprawdza się zawsze;))
Pozdrawiam Cię Kasiu ciepło;)

DOMatorka Ania
5 lutego 2014 13:01

Szkoda, że mnie brak talentu. Bardzo ładne serduszka. :-)

http://umebluj-swiat.blogspot.com/