piątek, 11 października 2013

Jesienny stroik na drzwi z liści-krok po kroku



Dzień dobry wszystkim zaglądającym do mnie !!
Jesień w pełni,różnokolorowe liście lecą z drzew,
a jeszcze jak słońce prześwieca przez nie -to aż dech zapiera !!
Nie mogłam się oprzeć i poleciałam na spacerek pozbierać trochę liści ,szyszek i buczyny...
Zrobiłam z nich nawy stroik na drzwi-żeby zastąpić ten z kukurydzy
prosty do zrobienia-zobaczcie sami....

miałam już gotowe kółko-na stroik


liści trochę nazbierałam...


no i zaczęłam kleić liście klejem na gorąco




na przemian żeby było kolorowo



i tak do okoła


a potem buczyna...


ją też przykleiłam klejem na gorąco


jeszcze moja ukochana miechunka żeby ożywić kolorem


i jak jesień to kasztany oczywiście...


i kleiłam dalej....





no i gotowe.....podoba się wam???




a że zostało mi trochę liści to jeszcze drugi mały stroik mi wyszedł na stół:)





pozdrawiam i do usłyszenia.....

11 komentarze:

Danka Witkowska
11 października 2013 14:20

Kasiu śliczny wianek typowo jesienny.Ja to Ci zazdroszczę tej buczyny bo u nas nie ma w okolicy:(
Kursik super ,dziękuję i pozdrawiam :)

Unknown
11 października 2013 15:40

Bardzo ładny;)Kocham jesień tylko z powodu tych cudnych kolorów;)

kazia
11 października 2013 16:01

Kasiu stroik i wianek ślicznie zrobiłaś:) Takie słoneczno- jesienne

kulinaria margo
11 października 2013 19:21

Śliczne :)

Unknown
11 października 2013 20:04

Śliczne prace w jesiennych kolorkach:) Pozdrawiam:)

Unknown
11 października 2013 20:55

Przepiekny stroik ! Pytalas mnie na blogu czy mozesz taka choinke zrobic, kochana nie pytaj, nie mam patentu na choinki hihi, ciesze sie,ze podobaja Ci sie moje i jesli bedziesz sie na nich wzorowac to bedzie mi bardzo milo :-)
A wieniec jest boski!

Unknown
12 października 2013 13:31

bardzo ładny stroik - gratulacje pomysłu :)

Anonimowy pisze...
12 października 2013 13:41

Ale mnie zainspirowałaś. Jestem tu u Ciebie pierwszy raz i widzę, że muszę zaglądać częściej :-)
Pozdrawiam
Edyta

Dekolandia
13 października 2013 12:33

Świetnie wyszedł Twój wianek.

Edyta
13 października 2013 19:40

stroiki przesliczne. niestety u mnie nie ma buczyny, a szkoda. gratuluję zdolności i poysłowosci. zapraszam do mnie
www.papieroweupominki.blogspot.com

Margo
3 września 2014 10:25

Stroik śliczny!!!!!
Sama chciałabym podobny sobie zrobić, ale mogę to uczynić dopiero po powrocie z urlopu:)
Pozdrawiam