poniedziałek, 5 sierpnia 2013

KOSZYCZEK Z WIKLINY PAPIEROWEJ NA CHLEBEK


Dzień dobry wszystkim !
Mam dla was dzisiaj koszyczek na chlebek z odrobiną decoupage.
Koszyczek próbowałam farbować kawą,według wskazówek Ilonki-znajdziecie je tutaj,ale że robiłam to pierwszy raz to zrobiłam za słabą kawę i na końcu jak już zaczęłam malować rurki i wychodziło całkiem jasne to dodałam do mieszanki kawowej trochę impregnatu do drzewa i wyszedł całkiem fajny kolorek-ale nie poddaję się będę dalej farbować kawą-tylko teraz zrobię bardzo mocną.
Zobaczcie efekt końcowy.....









do usłyszenia ponownie...

9 komentarze:

Unknown
5 sierpnia 2013 11:48

Kasiu!
Piękny koszyczek. Muszę się kiedyś wziąć za tą papierową wiklinę. :)

Addicted to Crafts
5 sierpnia 2013 11:54

Super!

Unknown
5 sierpnia 2013 12:54

Kasiu rewelacja!Kolor bardzo mi się podoba,może dlatego,że ja wolę takie jasne kolorki;)W takim eko koszyczku spokojnie można trzymać chleb,bo wiadomo,ze sama natura;)
Pozdrówki;)

Magdalena Dudek
5 sierpnia 2013 14:00

piękne :)

Unknown
5 sierpnia 2013 15:39

Kasiu sliczny koszyczek, uwielbiam takie kolorki, cudny jest!

Unknown
5 sierpnia 2013 15:51

świetny ,,, za nadal nie moge się takiego dorobić ,,,i,,,fajniusia serwetka hihihi

Justyna Borucka
6 sierpnia 2013 07:18

śliczny koszyczek :) lubię koszyczki do chlebka, ja mam co prawda wiklinowy ze sklepu, ale tylko dlatego, że w Twojej technice "noga" jestem :)

Ivonne
6 sierpnia 2013 18:26

koszyczek super, ja też właśnie pracuję nad koszyczkiem do chleba i niebawem zamierzam się nim pochwalic, pozdrawiam

Lovely spinel
8 sierpnia 2013 23:42

Koszyczek przesliczny!! Gratuluje!