poniedziałek, 22 lipca 2013

WAZON ZE SŁONECZNIKAMI Z BIBUŁY

Dzień dobry wszystkim!

Kolejny piękny i słoneczny poranek za oknem,uwielbiam taką pogodę....



Wczoraj skończyłam wazon na słoneczniki i dorobiłam do niego jeszcze 
dwa te kwiaty,
więc już fajnie wygląda i mogę go was pokazać.
Wazon zrobiony z wikliny papierowej ozdobiłam paseczkiem zrobionym na 
szydełku przez moją mamę,bo ja puki co dalej za szydełko się nie zabieram.
Przeplotłam przez niego jeszcze cienką zieloną tasiemkę i gotowe.
Taki efekt chciałam osiągnąć ,a w połączeniu ze słonecznikami wyszło super!
Zobaczcie sami,mam nadzieję ,że się wam spodoba...

 

      




                                   







8 komentarze:

Danka Witkowska
22 lipca 2013 08:59

kasiu już ten jeden słonecznik mnie zachwycił,a teraz cały bukiecik .Pięknie to zrobiłaś i do tego wazon dobrany kolorystycznie i pięknie wypleciony,och super:)

Unknown
22 lipca 2013 09:42

Uwielbiam słoneczniki:) Zawsze zastanawiało mnie to, w jaki sposób mżna tak cudnie wykonać te płateczki, jak je poskręcać - próbowałam już kiedyś tej metody, ale jakoś efekt końcowy to nie było to co być powino:) Wazon pięknie się prezentuje:) Pozdrawiam:)

grahasil
22 lipca 2013 13:27

Piękny jest ten wazon ze słonecznikami :)

Unknown
22 lipca 2013 13:29

rewelacja Kasiu ,,, piękne ,,, ja kiedys też zrobiłam 1 ale nie wyszedł tak jak powinien pozdrawiam

Sowa Studio
22 lipca 2013 15:20

Uwielbiam słoneczniki :) cudne :) pozdrawiam :)

Unknown
23 lipca 2013 08:16

Kasiu....zachecilas mnie.... Juz kiedys widzialam kursik na sloneczniki,ale po tych Twoich po prostu takiej ochoty dostalam na nie....ze chyba raczej napewno je zrobie :-) .Pozdrowionka, cudne sa :-)

Justyna Borucka
23 lipca 2013 08:49

Kocham słoneczniki :) Te Twoje są cudowne - wyglądają jak żywe :)

weronkaa84
29 lipca 2013 17:12

Piękna kompozycja:) Podziwiam Twoją cierpliwość do tych słoneczników:)