wtorek, 30 lipca 2013

ŚWIECZNIK Z LAWENDY


Dzień dobry wszystkim!
Ale w nocy u nas przeszła ogromna burza-no cóż taka jest cena pięknej pogody.
Dziś prosty do zrobienia świecznik z lawendy,
lub jak ktoś nie ma lawendy to też mam inny prosty pomysł.
Widziałam coś podobnego u którejś z dziewczyn na blogu i bardzo mi się spodobał,
a lawendy na ogródku trochę mam to spróbowałam-ale nie było prosto więc wymyśliłam prosty patent z taśmą klejącą i się  udało-zobaczcie sami


zaczęłam od poukładania lawendy na taśmie klejącej i docisnęłam je do niej


następnie położyłam naczynie ,które będę obklejać


przykleiłam taśmę


przykleiłam początek wstążeczki taśmą


i zaczęłam obwijać


 końcówkę przykleiłam na taśmą dwustronną


i gotowe,a jak pięknie pachnie....i nawet jak wyschnie dalej będzie piękną dekoracją




a tu jeszcze dwie propozycje jak nie macie lawendy



trzy serwetki papierowe i kawałek wstążeczki i świecznik gotowy-i jak nastrojowo....


po rybce mojej córci została mi tylko kula więc staram się ją wykorzystywać w różny sposób,
kawałek wstążki w dwóch kolorach ,gruba świeca i jakiś mały sztuczny kwiat i kolejny świecznik gotowy
czasem wystarczy tylko pomysł
dziękuję za odwiedzinki
do usłyszenia.....



9 komentarze:

AnaEm
30 lipca 2013 10:42

Proste i bardzo ładne. A u mnie dzisiaj leje żar z nieba, uf...

Unknown
30 lipca 2013 11:40

Kasiu zaskakujesz mnie coraz bardziej;)Ten lawendowy jest po prostu cudny;)

Wyplatanki
30 lipca 2013 14:43

jejku! ten lawendowy jest magiczny ;)
Piękny!

Unknown
30 lipca 2013 15:33

Bardzo fajny pomysl i sliczne wykonanie.. Masz Kasiu fantastyczne pomysly, lubie zagladac na Twoj blog ,bo zawsze znajde cos ciekawego, innego..

Unknown
31 lipca 2013 11:16

Ja nie mam lawendy. A na zimę skuszę się na serwetkowy, bo u mnie tylko zimą świeczki się palą :) Dają taki piękny, rodzinny nastrój :)

kazia
10 sierpnia 2013 05:27

Bardzo fajny pomysł. Wygląda pięknie, nastrojowo, pachnie i jeszcze odstrasza komary. Pozdrawiam

mrufecka
26 sierpnia 2013 14:01

Ten serwetkowy wymiata jest bardzo w moim stylu. pozdrawiam

Ewelina
31 sierpnia 2013 22:45

Oj świetny pomysł na świeczniki! Ten lawendowy genialny!!!Pozdrawiam!

Sylwia
3 czerwca 2014 20:14

Lawendowy jest piękny!!!