piątek, 5 lipca 2013

GAZETOWNIK Z WIKLINY PAPIEROWEJ DO ŁAZIENKI-INACZEJ


Witam wszystkich serdecznie!
Mam dzisiaj dla was coś co wymyśliłam ostatnio-bo jak to mówią potrzeba-matk
ą wynalazków.

Nie wiem jak u was ale u mnie w łazience wiecznie cała masa gazet i nie miałam na nie pomysłu,ani za wiele miejsca na jakąś specjalną półkę żeby je kłaść
,więc pomyślałam,że muszę zrobić z tym porządek
-tak o to powstał pomysł na gazetki  do kibelka-hihi :)
Koszyczek uplotłam na duże gazety -te mojego męża
 i te małe -jak moje ukochane sudoku,które leżąc w wannie mogę rozwiązywać godzinami.
Wreszcie porządek i harmonia w łazience-nawet jestem zadowolona z efektu końcowego,
przede wszystkim dlatego ,że jest to bardzo praktyczny gadżet.
Mam nadzieję ,że i wam się spodoba
-pozdrawiam wszystkich serdecznie,miłego weekendu i do usłyszenia...



                                                                             









6 komentarze:

AnnaT
5 lipca 2013 15:02

Pomysł fantastyczny, a wykonanie to po prostu mistrzostwo świata :)

nitus
5 lipca 2013 17:47

No pomyslowo zrobiony gazetownik, brawo :)

Wyplatanki
5 lipca 2013 18:25

Bardzo ciekawie wymyślony gazetnik ;) Podoba mi się!

Anonimowy pisze...
5 lipca 2013 18:53

Świetny pomysł!

Unknown
5 lipca 2013 19:14

Bardzo pomysłowy:) Pozdrawiam:)

Bożena
7 lipca 2013 17:58

Bardzo fajny gazetownik:)