sobota, 20 lipca 2013

DUŻY WAZON Z WIKLINY PAPIEROWEJ


Witam wszystkich bardzo gorąco-bo na dworze wreszcie prawdziwe lato.
Mam dla was dzisiaj wazon z robiony przez moją siostrę,którą zaraziłam wikliną papierową bardzo mocno.
Wazon jest naprawdę piękny i wyjątkowy i dlatego postanowiłam wam go pokazać-oczywiście za jej zgodą.
Mam nadzieję ,że zdjęcia oddadzą rzeczywisty jego wygląd i wielkość-dlatego zrobiłam jedno zdjęcie z leżącym obok telefonem,dla porównania,moja córcia nie miała dzisiaj ochoty na zdjęcia,pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia............






5 komentarze:

Unknown
20 lipca 2013 18:09

Kasiu jest przecudowny, rozmiar robi wrazenie,a jeszcze do tego tak rowniutko wypleciony, rewelacja!!

Aldona
20 lipca 2013 20:00

wspaniały, tez kiedyś zrobiłam taki duży i wiem ile to pracy z takim olbrzymem :)

AnnaT
20 lipca 2013 21:02

Rewelacja! Bardzo mi się podoba :)

Wyplatanki
20 lipca 2013 21:39

Przepiękny, splot idealny! świetnie się prezentuje ;)

EwaJ
20 lipca 2013 22:24

Śliczny i wspaniale wykonany. Pozdrawiam.