niedziela, 2 czerwca 2013

PUDEŁECZKO Z TAPETY


                            Witam wszystkich serdecznie w ten okropnie ponury 
                                                   i deszczowy dzień.
Ciągle tylko pada,leje albo kropi i nie przestaje tak od kilku dni,idzie dostać depresji.
No cóż nie pozostaje nic innego tylko wziąć się za robotę.
Na skręcałam już całą masę rurek i jutro coś zacznę z nich tworzyć,
ale dziś tak dla odmiany i przypomnienia -pudełko z papieru,ale tym razem zrobiłam je z tapety.
Kurs na to pudełko już wcześniej pokazywałam i dla chętnych w innym moim poście tutaj.
Łatwe do zrobienia ,potrzeba tylko 8 takich samych kwadratów
(im większy kwadrat tym większe pudełko)
spróbujcie sami
może być oryginalnym opakowaniem prezentu,lub po prostu pojemniczkiem na drobiazgi




 wieczko w środku
 spód w środku

                                        pozdrawiam i do usłyszenia....

6 komentarze:

weronkaa84
2 czerwca 2013 19:32

Piękne, eleganckie pudełko!:) Co do pogody to szkoda gadać, warzywa pozalewane, śpi się na stojąco, depresja murowana, ach, kiedy w końcu skończy się ten deszcz:(

Unknown
2 czerwca 2013 20:05

u mnie też deszczowo... Jakby nie patrzeć taka pogoda sprzyja handmade`owym robótkom :)
pudełko bardzo stylowe, podoba mi się !

mośtynka
2 czerwca 2013 20:47

Świetne pudełko :)
zanim doczytałam z czego jest zrobione,pomyślałam ze z trawy morskiej a tu proszę miła niespodzianka bo materiał w zasiegu reki

Justyna Borucka
3 czerwca 2013 11:16

Bardzo eleganckie, zachwycające :) wygląda ślicznie :)

Bożena
3 czerwca 2013 21:33

Pełna elegancja:)

Pasje Justychy
3 czerwca 2013 23:02

Super, bardzo ciekawe :D