wtorek, 21 maja 2013

WAZON Z WIKLINY Z DECOUPAGE

Witam wszystkich serdecznie.Ciągle ścigam się z czasem i pomału kończę zaczęte wcześniej prace.Dziś chcę wam pokazać kolejny wazon z wikliny papierowej ,który powstał już 2 tygodnie temu tylko czekał na dokończenie i nie mogłam się za to zabrać.Wazon powstał w zastępstwie za inny ,który już powędrował w świat.Pomyślałam ,że ozdobię go metodą decoupage,nie jest źle ,ale do ideału to mu jeszcze brakuje.Wybrałam motyw maków bo je uwielbiam,efekt sami oceńcie.Już kończę mój wspomniany już wcześniej rowerek ,już schnie i niebawem wam go pokarzę.
Pozdrawiam i do usłyszenia wkrótce....






9 komentarze:

Unknown
21 maja 2013 22:47

Wow,rozmiar robi naprawde wrazenie,calosc wyglada bardzi imponujaco :-) Pozdrawiam Kasiu :-)

Unknown
21 maja 2013 22:48

Wow,rozmiar robi naprawde wrazenie,calosc wyglada bardzi imponujaco :-) Pozdrawiam Kasiu :-)

Unknown
21 maja 2013 22:53

kasiu masz rację motyw maków jest piekny i ozdobione przedmioty wyglądają rewelacyjnie,,,wazonik świetny

Justyna Borucka
21 maja 2013 23:07

świetny wazon, a maki prezentują się na nim ślicznie :)

mośtynka
22 maja 2013 08:14

Bardzo efektowny wazon zrobiłaś Kasiu !

Wyplatanki
22 maja 2013 08:56

Mi tez bardzo podoba się Twój wazonik z motywem maków ;)

Papierowe Agnieszki
22 maja 2013 09:25

Bardzo fajnie Ci to wyszło. Świetny jest kształt tego wazona.

Danka Witkowska
22 maja 2013 09:26

Kasiu z czasem to ja też ciągle się ścigam niestety i ciągle go mało jak na lekarstwo.A jeśli chodzi o wazon to te maki bardzo dodały mu urokliwego i takiego letniego wyglądu:)

weronkaa84
24 maja 2013 10:56

Piękny wazon, a maki prezentują się cudownie:)