piątek, 31 maja 2013

KOSZ Z WIKLINY PAPIEROWEJ Z RÓŻAMI Z KREPINY

Witam wszystkich!
W ostatnich dniach pogoda nas nie rozpieszcza,więc wzięłam się za moje robótki.
Zrobiłam koszyk z wikliny papierowej a,że trzeba było go czymś wypełnić zrobiłam róże z krepiny seledynowe i kremowe,do tego wstążeczki pod kolor i dekoracja gotowa.
Zobaczcie sami,mam nadzieje ,że wam się spodoba,ja nawet się nie spodziewałam ,że te kolory tak fajnie się zgrają.







coś na zdjęciach nie mogłam uchwycić rzeczywistego kolorku,bo seledyn wychodzi cały czas jakiś szary,ale uwierzcie mi na słowo ,że w rzeczywistości jest o wiele żywszy,
pozdrawiam wszystkich i dziękuję za tyle ciepłych słów-zawsze z niecierpliwością na nie czekam,
do usłyszenia...

9 komentarze:

Unknown
31 maja 2013 19:07

Bardzo fajna kompozycja!!! Super kolorki :)

Unknown
31 maja 2013 19:44

Kasiu piękne koszyczek wygląda rewelacyjnie i różyczi pięknie wykonane ,oj ja tęsknię za wikliną ale na razie nie mam na to czasu,,

Anna Staniszewska
31 maja 2013 19:46

Kasiu, te róże to cuda! Koszyczek też :) Robisz przepiękne rzeczy! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

ewa
31 maja 2013 20:18

sliczny:)

Pasje Justychy
31 maja 2013 21:46

Wspanaiały koszyczek a róże wręcz boskie :D

weronkaa84
1 czerwca 2013 14:16

Świetny koszyczek i bardzo fajnie dobrałaś kolorki róż:)

Danka Witkowska
1 czerwca 2013 15:35

Kasiu wierzę że ten kolor ciężko uchwycić na zdjęciu ja też ma takie problemy.A koszyczek wyszedł śliczny i do tego piękne kwiatki:)

Unknown
1 czerwca 2013 23:34

Kolory faktycznie pięknie się zgrały;)Super ozdoba;)

Justyna Borucka
2 czerwca 2013 12:01

piękna dekoracja :) te różyczki ślicznie wyglądają i kolorki są świetnie dobrane :)