czwartek, 4 kwietnia 2013

ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI -ZRÓB TO SAM



Witam wszystkich serdecznie,ciągle wyplatam koszyki,jeden właśnie schnie,i dodam go niebawem,drugi czeka na polakierowanie i mało mam czasu ostatnio na inne rzeczy,ale zgubiłam ostatnio zakładkę do książki i pomyślałam,że zrobię sobie nową.Zakładka jest bardzo prosta do zrobienia,użyłam do niej paseczków z kolorowego brystolu(pozostałego po pracach z quillingu),kawałeczka wstążeczki i jednej gwiazdeczki wyciętej dziurkaczem-prosta ale cieszy-spróbujcie sami-pozdrawiam serdecznie i dziękuję,że dalej zaglądacie do mnie!!!

bierzemy kilka paseczków i przyciskamy czymś ciężkim ,żeby się nie ruszały


tniemy kilka krótkich paseczków w innym kolorze 


i przekładamy,ja pierwszy paseczek podkleiłam na końcach pod spód żeby trzymał mi resztę


i dokładałam następne,na przemian
(jak najpierw żółte były na dole to potem różowe itd.)



jak już otrzymałam długość jaką chciałam to kończę dokładanie


przycinam z jednej strony paseczki króciutko


smaruję końce klejem do papieru


i zaginam do dołu


tak samo robię z bokami,smaruję klejem i zaginam


po sklejeniu boków wygląda tak


z drugiego końca zostawiłam paseczki trochę dłuższe,zebrałam je równiutko i skleiłam jeszcze jednym kawałkiem paska różowego dookoła


na to przykleiłam kokardkę ze wstążeczki kwiatuszka zrobionego dziurkaczem


i gotowe-co wy na to?


mogę czytać dalej.........


a to właśnie czytam-uwielbiam romanse.......

dziękuję i pozdrawiam

4 komentarze:

Bożena
4 kwietnia 2013 12:54

Super zakładki:)Fajnie pokazane jak zrobić:)

Danka Witkowska
4 kwietnia 2013 14:38

Nie ma to jak postawić na prostotę wykonania,zakładka super:)

weronkaa84
4 kwietnia 2013 20:44

Świetny pomysł:)

mośtynka
5 kwietnia 2013 07:58

Fajna zakładka,pamiętam ten sposób jeszcze ze szkoły...