wtorek, 2 kwietnia 2013

STROIK WIOSENNY NA DRZWI

Święta,święta i już po świętach....fajne chwile w gronie najbliższych tak szybko mijają.Czas wrócić do normalności i zacząć zdejmować wielkanocne dekoracje.
Zabrałam już dzisiaj razem z innymi ozdobami,  królika z drzwi wejściowych i było na nich bardzo pusto,więc wykorzystałam już wcześniej zrobione przeze mnie narcyzy(pozuje jak je zrobić tutaj ),
kupiłam gotowe kółko ze słomy i drucikiem przymocowałam kwiaty
-chwilka roboty i gotowe,chociaż wchodząc do mojego domu będzie odrobinę wiosennie


pozdrawiam wszystkich -Kasia

5 komentarze:

Wyplatanki
2 kwietnia 2013 15:28

Bardzo wiosenny i radosny wianek ;)

Danka Witkowska
2 kwietnia 2013 15:52

A ja jak rozstawię dekoracje to później mi się nie chce oraz jest mi żal tego wszystkiego sprzątać,więc czasem stoją bardzo długo :)

Unknown
2 kwietnia 2013 17:31

pięknie wyglądają,,, tylko gdzie ta wiosenka

Bożena
3 kwietnia 2013 08:53

Wianuszek śliczny,wiosenny...wiosno przyjdź:)

Agnieszka
3 kwietnia 2013 10:08

U mnie dekoracje jeszcze stoją. Jakoś nie chcę jeszcze ich chować...
Bardzo ładnie wyszedł Ci ten wianek :)