piątek, 5 kwietnia 2013

WAZON Z WIKLINY PAPIEROWEJ -DUUUŻY



Dzień dobry wszystkim zaglądającym na mojego bloga,wczoraj skończyłam mój nowy wazon do salonu,plotłam i plotłam do późna,ale było warto bo z efektu końcowego jestem zadowolona,wazon jest naprawdę duży,zrobiony z białych rurek,ozdobiłam go tylko wstążką kremową i brązową,i stokrotką z krepiny,którą pokarzę jak zrobić w następnym poście.Ocenę pozostawiam wam,mam nadzieję ,że się komuś spodoba-pozdrawiam i do usłyszenia!!










jak zrobić stokrotkę pokazuję tutaj






7 komentarze:

PASTELOVO
5 kwietnia 2013 09:54

Uwielbiam białe ozdoby w mieszkaniu, dlatego ten wazon wpisuje się w mój gust :) Jest świetny! Mam nadzieję, że kiedyś też nauczę się takie robić :) Pozdrawiam serdecznie

Unknown
5 kwietnia 2013 10:09

Bardzo ładny,pozdrawiam.

Danka Witkowska
5 kwietnia 2013 10:16

Ja też lubię białe dodatki ,więc wazon mi się podoba.Pozdrawiam:)

Unknown
5 kwietnia 2013 10:18

Bardzo ladny :-) U mnie by tez pasowal :):)Mam co prawda beze i brazy w domu,ale bialy wszedzie pasuje :)

Unknown
5 kwietnia 2013 10:42

z tym kwiatkiem wygląga pięknie u mnie kasiu też wazonik powstał

Agnes B
5 kwietnia 2013 13:25

Kasiu jest fantastyczny :) buziaki xxx

weronkaa84
5 kwietnia 2013 23:23

Świetny:) robi wrażenie:)