środa, 10 kwietnia 2013

KARTECZKA SCRAP-MOJA PIERWSZA

Witam wszystkich serdecznie,za oknem zaczyna się wiosna,a ja znowu chora na antybiotyku leże w łóżku.
Nie mam więc  jakiegoś super zapału do wymyślania czegoś nowego,ale w głowie już od dawna siedzą mi karteczki scrapbookowe. 
Co prawda nie mam jeszcze ani doświadczenia,ani specjalnego sprzętu do robienia takich cudnych kartek jakie widziałam na blogach koleżanek,ale od czegoś trzeba zacząć.
A ,że nie byłabym sobą jak bym nie zrobiła czegoś z niczego.Tak powstała moja pierwsza karteczka-zrobiona jest z tego co akurat miałam pod ręką.
Jest prosa ale mi się podoba,więc postanowiłam ją wam pokazać.
Dziękuję serdecznie za wszystkie ciepłe słowa w waszych komentarzach pod poprzednimi moimi postami,one tak bardzo cieszą-do usłyszenia!!!





13 komentarze:

Unknown
10 kwietnia 2013 13:34

ojej zaskakujesz nas Kasiu coraz częściej ,,, podoba mi się ,,ja na razie walczę z masą solną ale może kiedyś spróbuję

Danka Witkowska
10 kwietnia 2013 13:48

Kasiu to scrapowanie też mi się bardzo podoba i z chęcią porobiłabym karteczki,niestety zawsze jest coś innego do zrobienia.Tobie wyszła pięknie,delikatnie i bardzo mi się podoba:)

Papierowe Agnieszki
10 kwietnia 2013 14:33

Kasiu bardzo ładnie Ci wyszła ta kartka. Ja lubię takie proste karteczki...

Unknown
10 kwietnia 2013 15:15

Kasieńko cudna karteczka

Agnes B
10 kwietnia 2013 15:27

nooo, widzę że zaczynasz "kartkować"...przypomniało mi się jak ja zaczynałam i teraz nie mogę bez tego żyć hi hi ;)
Kasiu urocza- pierwsza karteczka :) Buźka xxx

Spis blogów HANDMADE
10 kwietnia 2013 16:39

Zapraszam Cię do mojego spisu blogów Handmade :)
www.spis-blogow-handmade.blogspot.com

Unknown
10 kwietnia 2013 17:00

Bardzo elegancka! Wyszła prześlicznie i ze smakiem. A największa przyjemność to dostać coś zrobionego ręcznie, wiedząc, że ktoś włożył w to dużo pracy.

Anna Staniszewska
10 kwietnia 2013 17:13

Kasiu, zdrowiej, bo wiosna już podobno za rogiem :) A Twoja kartka jest śliczna!

PraceAnki
10 kwietnia 2013 20:43

Kasiu, bardzo ładna karteczka,taka skoromna i delikatna:)Pozdrawiam

weronkaa84
10 kwietnia 2013 21:24

Piękna, taka delikatna:) Życzę szybkiego powrotu do zdrówka:)

adziamar
11 kwietnia 2013 09:08

Bardzo ładna pierwsza kartka. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

Teresa
11 kwietnia 2013 11:57

że pierwsza??? no bardzo piękna :)

Anonimowy pisze...
11 kwietnia 2013 19:03

jak na pierwszy raz to karteczka bardzo ładna :) podoba mi się, jak nie ma za dużo elementów - dzięki temu kartka jest elegancka i delikatna :)
Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
pozdrawiam :)