czwartek, 14 marca 2013

ZAJĄC WIELKANOCNY NA CUKIERKI

Witam wszystkich!Ostatnio przez moje zauroczenie papierową wikliną i kwiatami z krepiny ,trochę zapomniałam ,że zbliża się do nas coraz większymi krokami Wielkanoc.Postanowiłam więc choć na chwilę odłożyć kwiaty i koszyki na bok i zrobić coś wielkanocnego.Pomyślałam o króliku na cukierki i łakocie.Za namową mojej córci kolor królika wybrałyśmy bardzo oryginalny bo różowy,ale przecież to ona będzie z niego podjadać słodycze -to sobie pomyślałam czemu nie.Wyszedł całkiem śmieszny,zrobiony z różowego brystolu i odrobiny czarnego na nos,oczka i wąsiki.prosty do wykonania a moja córcia Ania bardzo zadowolona.Pozdrawiam





6 komentarze:

Danka Witkowska
14 marca 2013 12:15

Kasiu ja lubię do Ciebie zaglądać bo tak jak mi napisałaś przy swoim pierwszym u mnie komentarzu coś nas łączy.I faktycznie chyba tak jest,bo pomysły masz oryginalne lubisz pracować z papierem ,dlatego mnie się to bardzo podoba.Mam nadzieję,ze myślisz podobnie.Pozdrawiam:)

dziękuję Danusiu za ciepłe słowa i dokładnie tak myślę i również z niecierpliwością czekam na każdy twój post-pozdrawiam serdecznie

Agnes B
8 marca 2014 14:40

Jaki słodki króliczek :) fajny wyszedł, a najważniejsze że córcia zadowolona :) Pozdrawiam Was dziewczynki ;)

Monika Blezień
9 marca 2014 08:11

Bardzo fajny króliczek :) Myślę, że najprostsze projekty są najlepsze. Zadowolenie córki o tym świadczy.

Unknown
9 marca 2014 08:11

królik jest rewelacyjny :) myślę że mój synek byłby takim królikiem zachwycony a cukiereczki by tam długo nie poleżały :)))

Chili & Ocet
11 marca 2014 09:31

Jejku uroczy jest ten króliczek! a jego zawartość ucieszy nie tylko dzieci ale starsze łasuchy też:)
Pozdrawiamy!