poniedziałek, 18 marca 2013

KOSZYK W KSZTAŁCIE KULI



Witam wszystkich ponownie!!
Właśnie dzisiaj  skończył schnąć mój kolejny koszyk z wikliny papierowej.Zrobiłam go na kształt szklanej kuli która została mi w spadku po rybce.wyszła nawet ciekawa,choć do perfekcji mi daleko to bardzo mnie cieszy samo tworzenie czegoś nowego.
Już widzę,że zabawa z wikliną papierową zagości u mnie na dłużej,wciągnęła mnie bardzo.
Mam już kolejny koszyczek gotowy do malowania i chcę go ozdobić metodą Decu,ale na razie muszę poczytać jak się za to zabrać.
Więc na razie oceńcie obecny koszyk,w którym już znalazły miejsce moje narcyzy,mam nadzieje,że się spodoba,
buziaki dla wszystkich i pozdrowionka i do usłyszenia....









6 komentarze:

Unknown
18 marca 2013 18:22

Kasiu jak zwykle cudeńka;)Wiosna u Ciebie na całego;)
Zapraszam Cię również na mojego drugiego bloga papierowecudawianki.blogspot.ie
Pozdrawiam:)

Danka Witkowska
18 marca 2013 18:41

Kasiu pięknie wyszedł ten koszyk czy też mogę powiedzieć wazon,ma bardzo fajny kulisty kształt.Trenuj dalej i koniecznie sie chwal swoimi pracami.Ja też uczę się nowych technik i z doświadczenia wiem ,że wszystko wciąga bardzo,więc czasu brakuje jak diabli.Ale warto.:)

Bożena
18 marca 2013 21:19

Kasieńko koszyczek wyszedł rewelacyjny,a narcyze takie wiosenne:)

weronkaa84
18 marca 2013 22:13

Piękny koszyczek i kwiaty, jak żywe:) Decu na koszyczkach wygląda pięknie, z tym tylko, że uda się jedynie na białym koszyczku:)

Unknown
18 marca 2013 22:16

rewelacja ,,,a fakt ja zanim poczytałam zniszczyłam pare koszyków musi byc jasne tło ,,, pozdrawiam

The Lucky Mo
20 marca 2013 19:48

Kreatywna z Ciebie Kobieta:)