wtorek, 19 lutego 2013

GRZANE WINO-PRZEPIS,PALCE LIZAĆ!


Za oknem dalej zima.W prognozie pogody ciągle mówią ,że na wiosnę to jeszcze trzeba nam będzie długo czekać więc,mam dla was coś co może poprawić nam humor w te zimne( i jeszcze )śnieżne wieczory-przepis na grzane wino z białego wina.Przepis ten dostałam od znajomej z Austrii i jest naprawdę wyjątkowo smaczny i niesamowicie pyszny-musicie spróbować i koniecznie napisać czy smakowało

Przepis na grzane białe  wino
0,5 litra wina -białe pół słodkie
0,5 litra wina -białe pół wytrawne
jedna laska cynamonu
5 goździków
pół cytryny w plasterkach
pół pomarańczy w plasterkach
sok z drugiej połowy pomarańczy
wino zagotować i na najmniejszym ogniu zostawić na 20-30 min,dosłodziś jeszcze  do smaku, 
jest naprawdę pyszne,jak spodziewacie się więcej znajomych to zróbcie większą ilość
SMACZNEGO!!!



4 komentarze:

Alicja pisze...
19 lutego 2013 14:59

na pewno spróbuje-pozdrawiam

AnaEm
21 lutego 2013 22:59

No chyba wypróbuję Twoj przepis. Od dawna za mną chodzi taki grzaniec :-)

Kasia
23 lutego 2013 16:52

Bardzo ciekawa propozycja.Masz rację, na dworze jeszcze zimno więc przepis w sam raz:))

Danka Witkowska
26 lutego 2013 09:18

Korzystam z zaproszenia i jestem.Oglądnęłam wszystkie prace i widzę ,że zostanę tu u Ciebie z przyjemnością i poobserwuję.Jajka piękne,ale moje serce podbiły te zwierzątka na pieńkach.Super.Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:))