piątek, 18 stycznia 2013

SKRZYDŁA ANIOŁA DO KOSTIUMU-kurs jak zrobić



Witam wszystkich serdecznie w nowym roku.Czas zapomnieć o świątecznej labie i wziąć się do roboty.
Mam dla was dzisiaj skrzydła dla aniołka ,ponieważ moja córcia będzie pierwszy raz własnie aniołkiem w przedszkolnym przedstawieniu.




zaczęłam od wycięcia skrzydełek z kartonu


następnie obkleiłam je z dwóch stron białym brystolem,na zwykły klej do papieru,


dokoła brzegów na łączeniu tektury z brystolem nakleiłam również klejem na gorąco,tasiemkę żeby nie było widać że w środku jest karton


          no i zaczęłam obklejać piórkami,oczywiście na klej na gorąco,z jednej strony środek zostawiłam nie obklejony ponieważ ta strona będzie przylegać do pleców,a z drugiej obklejam całe


 następnie zrobiłam po dwóch stronach dwie dziurki żeby przeprowadzić gumkę,która będzie trzymać skrzydełka na ramionach




zostaje jeszcze tylko zmierzyć jaka długa musi być gumka związać i odciąć nadmiar,
zrobiłam również aureolkę do kompletu,na opasce do włosów przykleiłam drucik,z którego wygięłam kształt koła i obkleiłam piórkami
jeszcze tylko biała sukienka i aniołek gotowy,


już niedługo zacznę dekoracje na walentynki,
pozdrawiam serdecznie









3 komentarze:

Justyna Borucka
2 grudnia 2013 19:12

Kasiu skrzydła imponujące :) ale się musiałaś tych piórek nakleić :)

ajmfree
16 grudnia 2013 12:58

Skrzydełka są piękne, właśnie muszę się zabrać za robienie, tylko mam pytanie - skąd wziąć piórka...?

piórka kupuje w zwykłej kwiaciarni,lub sklepie papierniczym na paczki,tu poszło mi nie całe 3 paczki po ok 5-6 zł jedna-pozdrawiam