sobota, 19 stycznia 2013

DEKORACJE NA WALENTYNKI - zrób to sama

Myślę ,że już czas pomyśleć o walentynkach.Bardzo lubię to święto,szczególnie,że jest w moim ulubionym kolorze-czerwieni.No i oczywiście wszechobecne serca....Każdy z nas różnie spędza to święto,jedni nie przywiązują do niego żadnej uwagi ,a inni tak jak ja próbują spędzić jak najbardziej wyjątkowy wieczór z ukochaną osobą.Dziś zaczęłam już powoli robić dekoracje walentynkowe i będę dodawać na bloga,mam nadzieję,że może znajdziecie chociaż trochę inspiracji,Piszcie jak możecie w komentarzach czy się wam podoba i co jeszcze innego chcielibyście  zobaczyć na tym blogu.

SERCE Z BIBUŁY


potrzebny nam będzie- miękki drucik,czerwona bibuła,nożyczki i czerwona wstążka(do powieszenia naszego serduszka np.na drzwiach)


bibułę tniemy na paski ok 2 cm szer. i ok 6-8 cm dł.
drucik wyginamy w kształcie serca i zaczynamy zawiązywać po kolei każdy pasek na druciku jeden koło drugiego-proste prawda?
a efekt sami oceńcie




SERCE Z BRYSTOLU


serca wycięłam z białego brystolu,zrobiłam dziurki dziurkaczem w kształcie łezki i podkleiłam czerwoną bibułą,do tego rafia i gotowe,
moje ukochane słoiki ,które muszą być odpowiednio udekorowane do okazji -gotowe...


ŚWIECA






4 komentarze:

Justyna pisze...
9 lutego 2013 08:52

śliczne-pozdrawiam

Anonimowy pisze...
20 stycznia 2015 17:39

bardzo ładnie się prezentuje to serduszko:)
Pozdrawiam

mitaniaszyje.blogspot.com
21 stycznia 2015 22:05

Bardzo mi się podoba to druciano-bibułkowe serducho : ). Niezwykle pomysłowe : ). Myślisz,że zamiast bibuły mogłabym użyć pasków tkaniny ? Chyba jutro spróbuję bo mnie zainspirowałaś : ). Pozdrawiam serdecznie : ))).

paski tkaniny jak najbardziej,tylko takiej która się nie pruje i będzie pięknie-pozdrawiam